مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار

  • کد خبر: ۲۲۵۲۴۹
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار
مهم‌ترین مسابقه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در مهم‌ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. این مسابقه در شرایطی برگزار می‌شود که حساسیت‌ها در بالای جدول به اوج خودش رسیده است و هردو تیم برای کسب ۳ امتیاز به زمین مسابقه خواهند رفت.

اوسمار ویرای برزیلی که تا پیش از بازی هفته قبل مقابل آلومینیوم در جام حذفی، هواداران سرخ پوش را دلگرم کرده بود، در یک بازی پرانتقاد مقابل اراکی‌ها شکست خورد تا اولین جام فصل را از دست بدهد. حالا این مربی برای اینکه یک بار دیگر توانایی‌های خودش را به رخ کارشناسان و علاقه‌مندان بکشد باید پا به یک میدان بزرگ دیگر بگذارد. بدون شک کسب ۳ امتیاز بازی فردا برای پرسپولیس از نان شب هم واجب‌تر است و باتوجه به بازی سخت استقلال مقابل تراکتور، شاید این هفته یکی از معدود زمان‌هایی باشد که سرخ‌ها امکان رسیدن به صدر را داشته باشند.

پرسپولیس بازی رفت را هم با یک گل به سپاهان واگذار کرده و این مسابقه برای بازیکنان این تیم حکم جدال انتقامی را هم دارد و در سوی مقابل طلایی پوشان دیار زاینده رود به دنبال دبل کردن قهرمان سال گذشته لیگ برتر هستند.

این تمام داستان نیست و سپاهانی‌ها که فعلا ۸ امتیاز با صدر جدول فاصله دارند امیدوارند ضمن کم کردن این فاصله رقیب بزرگی به نام پرسپولیس را هم در خانه خودش شکست دهند تا با روحیه مضاعفی برای ادامه بازی‌ها به زمین بروند. سپاهان بعد از بحرانی که داشت حالا یک بار دیگر به روز‌های خوبش برگشته و صلابت ابتدای فصل را پیدا کرده و به همین خاطر شاید بتوان آن‌ها را خطرناک‌ترین تیم حال حاضر لیگ دانست.

بدون شک چهره ویژه این مسابقه عیسی آل کثیر خواهد بود. مهاجم این روز‌های پرسپولیس که در نیم فصل اول پیراهن سپاهان را به تن می‌کرد و برای این تیم به میدان می‌رفت، اما هیچ وقت آبش با مورایس در یک جوی نرفت و حالا برای اینکه توانایی‌های خودش را به این مربی اثبات کند انگیزه‌های فراوانی دارد.

اما دو تیم تاکنون ۵۰ بار در لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم سپاهانی‌ها ۱۷ برد بوده و پرسپولیس با ۱۴ پیروزی، دست پایین‌تری نسبت به رقیب اصفهانی دارد. پرسپولیس با ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد و سپاهان با ۴۵ امتیاز سوم است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->